Väntan!

Jag sitter bara och väntar och väntar. Jag väntar på ett sms från coach där det står "ses på arlanda klockan 06.00!"
Vi sitter i den fina situationen att vårt flyg måste avgå från New York (om lite mindre än en timme) till arlanda, för att vi ska kunna flyga. Eftersom det inte finns några extraflyg är det här planet det enda vi kan åka med. Därför MÅSTE det avgå från New York inatt! MÅSTE menar jag verkligen!
Det suger att vänta, väskan är packad. jag vill bara ha det där lilla smset nu. Snälla då. Vi åker ju som TEAM SWEDEN.
Nu ska jag be en bön.

Kommentarer
Postat av: Gini

Sara jag önskar verkligen att ni kommer iväg som ni kämpat hela dagen. Det kan ske under...Stor kram mamma

2010-04-21 @ 18:48:21
Postat av: Bella

Jag och Mallan ber en bön även vi över att ni kommer iväg. Min magkänsla igår kanske har rätt tillslut? Hope so. Puss

2010-04-21 @ 21:16:57
URL: http://schrickel.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hoppas Mr. Cheergud har lyssnat på mina, Bellas och mamma böner!!! <3

2010-04-21 @ 22:32:00
URL: http://malti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0