YES COACH.

Nu får jag blogga för mina tränare... tycker jag. Jag fick nämligen inte blogga innan jag köpt tejp (eftersom den bara fanns på internet och "när man bloggar kan man lika gärna gå in och beställa tejpen." Vilket jag inte gjort.) men nu har Coach L sagt att jag inte behöver beställa just den tejpen på internet så den ska inhandlas idag. Loooovar. Idag ska jag inte bara köpa tejp utan jag ska hitta ett förhimlabra fotskydd också OCH träffa Malin. Vi tänkte sitta och chilla i den solen som just nu inte visar sig.

Här har ni coaches med cheergod Peter (som vi får träffa om två veckor.)


Jaha ni ville också veta vad han tyckte om Eagles på DM? Ni skaaaa få se.


Kommentarer
Postat av: Coach K

Sara, häääär:

http://www.youtube.com/watch?v=xBSYD0dQCAw

2010-04-07 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0