Kalla mig inte för en "slarver" eller så

Festen hos Ewe var ju himla kul med lekar, gåtor, musik och prat men min mobil och kamera lyckas vara spårlöst borta sen dess. Det konstiga är att det fortfarande går signaler till mobilen och vi har grannskat huset och tomten. Jätte trist, men får be alla gästerna att titta i sina fickor/väskor, om jag kan ha lagt ner grejerna i fel väska eller nåt.

Den här veckan blir jobbig. 10 jobbpass på sju dagar. Imorrn fyller Emlan år så jag ska dit efter jobbet, efter min jobbtid: 7.15-20.30. Dagis-Coop.
Ge. Mig. Ett. Liv. Juste jag åker till paradiset snart... det var inget!

(Kommer ha mammas mobil ett tag nu. Ring på den.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0