Kvalitetstid!

Ja, bloggen kommer lite i skym undan när man har så kallad kvalitetstid... även om det innebär att jobba också. Ibland kan man glömma bort vilka pooolare man har (pratar inte om mig själv, jag lovar) jag har haft picknick med Bella och Malin på söder med kyckling, feta, sallad och rosé. Jag har käkat sushi med Cillo och Hanna ett antal gånger, fick sällskap av Jossan en gång också. Jag har ätit plättar hos Malin och powernapat i hennes säng. Jag har suttit hos Emelie, pratat RIKTIGT tjejsnack och tittat på henne och Malin när de drack vin. Jag har haft två riktiga utgångar, båda slutade toppenbra! Jag har spelat död hemma hos Bella... eller fan, jag spelade inte.

Jag vill jättegärna vattenskalle lägga upp bilder men jag hittar inte mitt minneskort nu när kameran varit på reparation. Jag är lite smått orolig.

Kommentarer
Postat av: bella

"spelat död hemma hos bella.." HAHA du kunde knappt stå upp! :D Rätt kul faktiskt. Mindre kul på natten. :)

2010-08-05 @ 22:02:42
URL: http://schrickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0