Personlig assistent sökes

Jag ber om ursäkt för mitt tillstånd just nu. Det händer för mycket för att jag ska kunna hålla koll på mig själv. Det är försäkringar hit och dit innan resan och massor som ska köpas, det är polisanmälan för mobilen och kameran, det är olika nummer på mobilen så jag har ingen koll på vilka jag har koll på... Det är mycket, det som är mest är jobb. Jag jobbar arslet av mig just nu (ordagrant beskrivet typ) och sover en aning för lite. Idag skulle jag vara ledig men chefen ringde i morse och jag kunde inte säga nej, riskettan för körkort hann jag med också, himla skönt.
Imorgon ska jag jobba dubbelt igen, för att få lite "grädden på moset" sådär.
Men jag får ha det såhär i knappt en månad till, sen drar jag. Helst typ utan mobil och internet men mamma skulle bli galen då.
Nu ska jag slänga i tvätt i maskinen och städa. Sånt som jag inte hinner med men måste. 


Bara för att
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0