Tillbaka, äldre och visare

Det var ett tag sen nu och då passar jag på att skriva när jag har som minst tid. Bra Sara. Under tiden jag har varit borta har jag hunnit fylla 20, fått en riktigt bra backpackingrygga som var svindyr men himla bra (vi var på Naturkompaniet i två timmar) OCH jag har också hunnit säga upp mig från jobbet. När jag och Malin kom till jobbet för att prata med vår chef ville hon knappt ta in oss i kassarummet för hon tyckte det var så sorgligt. Men nu är det som det är, vi ska göra en grym resa och kommer kanske tillbaka sen... nu ska jag dra iväg några jobbtimmar och efter det mot stan för en sen after work med alla tjejerna som lämnar vårt älskade jobb. Vissa ska plugga och vissa ska resa, så är livet vettni.


Ni ser hur mycket äldre och klokare jag har blivit, eller hur? (Säg bara ja.)

Kommentarer
Postat av: jos

oooooch schnyggggggggg(are?!)!!!!

2010-08-22 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0