Det är okej att kalla det här inlägget för TPL inlägg.

Jag är så trött på allt just nu. Trött på att bussen åker förbi mig när jag vinkar som om jag sett vatten i öknen. Trött på att mina vrister inte pallar ett skit och mina handleder ännu mindre, trodde att det skulle bli bättre nu när jag kör lätt gymnastik men nej. Trött på att inte göra ett skit men ändå göra allt utan att ha någon tid över. Trött på att ha min vardag planerad. Trött på att bara höra Beyonce på radion även om jag ibland gillar henne. Trött på att det kommer dröja till april innan jag kommer till lite sol och värme...
   ...men usch vad dum jag är som klagar när det finns folk som inte ens har en buss att vinka till. Folk som inte har möjlighet att träna som jag gör. Folk som har en vardag som endast innebär att försöka överleva. Folk som inte har någon aning om vad varken Beyonce eller radio är. Folk som dör i just den solen jag vill åt...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Filmen har egentligen inget med inlägget att göra, ville bara lägga in något som peppar!

Nu kör vi Eagles. Måns är med oss. TACK GLOBEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0