Det går bra nu, ju.

MIN KAMERA ÄR FUNNEN, TACK SÅ MYCKET SUDD! Nu kan jag slappna av igen.
Snart träning, den svarta tishan är på... det ska ni veta! Fyra timmar kör vi!
--- Min helg blev ungefär som jag ville (och skrev tidigare) bara ingen skidåkning, det hade jag ju tänkt kirra igår. Men kändes rätt onödigt att blåsa bort med ett par skidor på fötterna. Bio får jag imorn, då Mickan fyller år. JAAA! Jag går på bio för sällan alltså, det är egentligen det bästa som finns!

Kom hit senare då, så kan jag visa vad jag och Lova haft för oss idag. Rätt skoj. Kände mig som Madicken.

(Har ni tänkt på vad bra jag har varit på att blogga under den här helgen? När man har tid så, då händer det grejer.)
Vad säger ni om människan som skrev det här? Tänkte inte riiiiktigt på hur det kan tolkas kanske?

Kommentarer
Postat av: Sudd

Varsågod! Tur att den hade ramlat ur i min bil och inte ute på marken iaf.

Ses ikväll..

2010-02-23 @ 14:07:49
URL: http://liixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0