Home SA-WEET home!

FYFAN vad jag har varit duktig! Jodå, mina två sista dagar:
Jobb tidigt- direkt till träning- direkt och ta en öl med Frida och hennes röda tjejer (ej politiskt) - hem sova i fem timmar - upp- jobba på dagis (barnen var inte jättesnälla idag) - direkt till nästa jobb och NU - tortelini med pesto. Så hiiiiimla värd det!

Men nu ska jag vara ledig hela helgen och har INTE tagit några extra jobbtimmar. LEDIG är vad jag ska vara. Funtar på att dra en repa med skidorna, gå på bio och titta på melodifestivalen. Läsa en bok vill jag också göra. Jag väntar på att Oscar ska bli klar med "Peter Rätz: nio år som undercover agent." Alltså den boken som "Johan Falk" filmerna är baserade på. Det är extra intressant eftersom allt är baserat på hans förflutna som undercover agent- (obviously). Oscar berättar hela tiden om småsaker som händer. Helt jättespännande!

Nu ska jag hjälpa mamma med en logga till en tävling på hennes jobb, kuligt. Sen tänkte jag dö, eller sova... det känns mer levande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0