Lars-Olof.

Då ska man snart bege sig mot älskade Coop. Fick ingen som kunde ta min tid idag. Varför ska alla hjärtans dag vara så speciellt? Varför ska alla på middagar och ingen vill jobba? Det tycker jag är konstigt.

Förresten, igår när jag kom hem hade jag fått en överraskning under kudden, som jag och Oscar fick när vi var små. Det var alltid lika spännande att lyfta på kudden, men det bästa var nog när mamma sa "gå och titta under din huvudkudde" då visste man exakt vad som var på gång. Har varit lite dåligt med överraskningar de senaste tio åren, men nu så. På huvudkudden låg det en lapp och under en jeansskjorta som jag velat köpa huuuur länge som helst. Jisses vad glad jag blev!

Under tiden jag jobbar kan ni ju titta på den här. Ni vet mitt uttryck "helvete Lars-Olof" kommer tyvärr inte från mig.

"Vart sitter Lars-Olof någonstans?" "Irl?, han är la hemma."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0