Månday

Idag är det måndag och veckan drar igång igen. Den här veckan blir nog inte lika hektisk som förra, hoppas jag... Den dagen jag inte ser fram emot är torsdag, då ska jag jobba dubbelt, först på dagis och sen på Coop. Jag har gjort det förr och man blir helt knasig i huvudet. Inge mer med det, bara att köra på.

Igår var det ju alla hjärtans dag, sjukt kul att sitta på jobbet och se kund efter kund komma ur butiken med rosor efter rosor efter rosor. Men jag fick iaf en på jobbet... av en kund. Visserligen var det för att den hade gått av från skälken (vi säger det inte högt). Men då tyckte han attt jag skulle ha den, "för jag satt ju på jobbet på alla hjärtans dag". Man tackar, lite medkänsla.
Hade jag inte jobbat var det singelmiddag på schemat. Det är ju alltid trevligt, men dom klarade sig bra utan mig. Istället för det spektaklet somnade jag kl halv 23. Rätt skönt det med, jag var lite slut efter melodifestival-kvällen... Kan man säga.

Nu vill jag ha sushi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0