Räknar får. Själv då?

TRÖÖÖÖÖÖÖTT! Imorn ska jag jobba på dagis superkuligt! Måste gå och lägga mig nu så att jag är pigg att träffa barn imorn bitti. Sen är det träning OCH paradise final! Folk ska ju till Hells och delta men jag får väl stå över det då, eftersom det verkar som att jag kommer jobba tidigt på onsdag också. Malin dissar att titta på finalen med mig. Som vanligt. Tönt!
Frida kommer spåra så liiiiiiiiiiiite med Cimon! Mahahaha. Men jag vet att Kristoffer kommer vinna, så är det bara. Jag tror stenhårt på det, kan nästan sätta 10 000. Fatta vad stenhårt det är då!

BELLA IMORN ÄR DET PARADISE FINAL, FATTAR DU?
(för er som undrar så fick jag precis ett sms av tjejen. Dom har landat i Sydney nu och det är ca 30 grader. MEN ROLIGT FÖR DOM SÄGER JAG.)

Kommentarer
Postat av: Frida

Han blev ju utkastad, så jag hann inte!! Väldigt trist. Fick dock en bild!! :D

2010-02-04 @ 08:50:05
URL: http://fritzlovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0