Turken goes songwriter

Nu var det en sån helg där jag inte hinner med internet igen, det kanske är underförstått?
I fredags hade vi iaf en G R Y M träning med örnarna. TACK FAN. Sen drog jag med tjejerna till Cillo för att tagga dom inför kvällen. Jag jobbade ju igår så det blev inte lika mycket spår för mig som för dom. Älskar den tiden när man åker hem från en bra träning, fixar sig med tjejerna, har på bra musik och sätter sig vid matbordet. Typ det bästa som finns. Jag var minst lika taggad som dom även fast jag inte skulle ut. Måste vara sällskapet då. 
   Alltså Sibel, snälla om jag får lägga upp en av filmerna? Hon sjöng nämligen några av hennes låtar i bilen på g in till stan, det är det roligaste jag lyssnat på någonsin. Inte för att låtarna är dåliga, texterna är bra. Men ni som känner Sibel kanske förstår? Vi snackar om en tondöv människa som inte kan hålla takten för fem öre, ordet melodi existerar liksom inte. Och hon satt och sjöng egna låtar i bilen. Jag har typ hundra filmer. Sa du att du hade patent på dom? Njaa skulle inte tro det...

Annars är jag fan besviken på melodifestivalen, vad är det för låtar som tävlar egentligen? SUGER. Pernilla ska vinna, det ska jag se till.

En bild på turken då. (Ta det inte negativt, hon kallas turken i tjejgänget. Det är okej)

Fast okej, såhär ser hon ut egentligen.

Båda bilderna är från Spanien i somras, jag tror att jag har snöat in på det nu... hm.

Kommentarer
Postat av: sibel

ser ju bah lite vampyrig ut på sista:P

2010-02-28 @ 21:10:11
URL: http://storyofsibel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0