Fest eller?

Japp, då kör vi en liten update från gårdagen då! Jesus. Var det kul eller? Ehm, tror det!
Efter träningen samlades vi alla tjejer hos Cillo och fixade oss med gurka, dipp och bål. På med ögonbindel för Cillos del med "Männ som hatar kvinnor" i lurarna för att hon inte skulle höra vad vi pratade om. Bilarna tog oss till Rice där det var fint dukat med serpentiner, partyhattar och blommor. Sogni, Nype och White blev offer för en partyglad tjejliga. Riktigt kul hade vi, bästa var att alla tjejerna kunde vara med på middagen (jag räknar bort dig Jos, hade blivit en rätt dyr middag för dig om du varit tvungen att pröjsa biljetter från USA. Det är okej.)

En grej som jag undrar är ju VARFÖR har man med sig mobilen när man går ut? Helt klart en onödig finess under de timmarna. Dethär med att skirva fel i sms är jag en expert på, det blir ju inte bättre av att man har en touch mobil heller.
Vad tycker ni om exempelvis: "Sorry men jag är den första av oss kör utan några medel hos oss. Cillo mår skit bra. vågor du?" Lite otydligt vad jag ville få fram men jag fick iaf ett gott skratt när jag läste det i morse, det är ju alltid positivt.
Men Cillo tar nog priset som skickade typ femtio sms-biljetter HELT i onödan. Fast hon kanske tyckte att hon behövde det inne i vilmet på White, så var hon säker på att hon skulle komma hem på något sätt. Sen är det ju alltid bra att skicka några extra också...







Nu ska jag forstätta titta på "Hope for Haiti" kom igen, skänk en 50sedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0