Flytt eller?

Jag vet ju vart jag ska flytta nu för att vara nära mitt liv, så att säga. Jag borde ju helt enkelt flytta till TYRESÖ! As bra... vet inte så mycket om Tyresö i sig men det jag vet är att det ligger mellan ena delen av Sara och andra delen av Sara. Det ligger mellan Nacka och Haninge.

Dessutom har jag fått det svart på vitt när jag pratade med Cillo att man ska göra saker när man tänker på det, annar glömmer man! Helvete. OCH dags att köpa en kalender nu, rätt pronto!

Vad jag ska göra nu? Ut och dra en löprunda.

Apropå flytt, hoppas du får det bra i Amerikat Jos... vi kommer snart! Och Hanna kommer tillbaka typ jätte nu, dumt att dom ersätter varandra, annars hade vi ju varit hela ligan i ett och samma land, i en och samma stad. Damn you!

Kommentarer
Postat av: Joooooos

Men åh din LÖK! Hanna åker tillbaka hit i april satt vi kommer å va meeeer än hela ligan!

2010-01-04 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0