Härlig dag då.

Chillade med brudsen igår efter en dunder träning (som ni kanske förstod i förra inlägget), kollade Paradise och hade mysigt. Det är så spännande alltså, Cimon är ju en rätt skön snubbe måste jag säga. Inge mer med det. Idag vaknade vi efter några timmars sömn, hoppade in i duschen, hoppade in i Grodan (Soffans bil) och mot stan. Rääätt hungriga gick vi mot Rice, vill ni veta vad vi åt? SUSHIBUFFÉ, helt jättegott! Sen var det någon timmas power innan träningen. Behövligt. Härligt att vara med mina Haningebruds igen, lite som jag missat (och saknat) senaste tiden.
Imorgon är det trorsdag som innebär jobb. Hade hoppats på att se Snabba cash också men alla bangar ju. Min bror säger att det inte går att få biljetter. Det går in i ena örat och ut ur andra! Jaja, sen är det freeedag och Cillipill fyller 20 år.

En liten parantes: Jag tycker så synd om Lova nu, hon vaknar av att hon har växtverk i benet. Kommer ihåg hur hemskt det var. Usch.

Vi drar en bild på tjejen som snart är 20 barre.

Lugna er, vi har ingen brådska att bli vuxna!


Kommentarer
Postat av: Melissa

Helt konstigt att jag som ändå måste ha växt en hel del med tanke på mina nästan 180 cm ALDRIG har haft växtvärk? haha.. Vill också veta hur det känns ju! Jag får alltid låtsas hålla med när alla andra drar sina växtvärkshistorier! haha

2010-01-21 @ 02:33:17
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Kusin

Som tur är har man redan sett snabba cash ;)

ring så berättar jag hur den var :D

2010-01-21 @ 04:32:13
Postat av: JOAKIM.

ooh, en bong :D

2010-01-21 @ 05:28:48
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0