Impossible is nothing.

Woho fick sluta tidigare på jobbet. Katchiiing på den!
Jag orkar inte dra någon "det här har jag gjort under 2009" som alla andra gör. Har ju liksom gjort så mycket att fingrarna skulle bli för magra att skriva med... om jag ska skriva ner allt. Oh.
Men mina nyårlöften skulle ni ju få. Jag är inte så bra på det här med nyårslöften, men försöker gör jag alltid. Det kan ingen säga något om! Jag var bra när jag var liten och hade godisförbud i ett år. Det var lätt som en plätt... vad hände sen?

Nyårslöften:
Inte
 shoppa fram till jag åker till USA. (Stötta mig gärna.)
Inte lägga överdrivet med pengar på onödiga saker, typ krogen.
Springa de dagar jag inte tränar.
Börja jobba på ett körkort.
Inhandla min första kalender. Att ha delar av A4 papper i plånkan funkar inte.
Skaffa mig ett fadderbarn. Vi är för egoistiska i den här världen, skulle ni klara er utan någon en extra hundring i månaden? Svar JA!

Malins nyårlöfte är att få bort iaf EN av bilringarna. Hahaha, tyckte jag var kul. Jag kör nog på den jag med då.

Jag gillar uttrycket "Impossible is nothing"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0