Köpa är inte en synonym till shoppa.

Jag köpte bara det jag var tvungen att köpa idag plus två saker men det är lugnt, båda var rea varor.
Att köpa det man behöver är inte att shoppa tycker jag. Jag köpte (inte shoppade) ett par byxor, en almanacka och smink. Alla tre tingen var nödvändiga för mig. Linnet och halsbandet var bonus, det var för billigt att låta bli.

Någon som är sugen på smarta ungdommar?

Man blir tvungen att kippa efter andan när

man hör sånt här


Datorsalen på en gymnasieskola, Stockholm

Tjej ~17: Vad heter den där lilla mössan som alla judar har på sig?
Tjej ~18 (tveksamt): Hmm… googla!
Tjej ~17: Googla?!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kände att du behövde det, en riktig förklaring alltså. Haha, du vet att du brutit mot nyårslöftet nu va? Katchiiiing!

2010-01-15 @ 23:25:22
URL: http://schrickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0