Lill-lördag

Ibland undrar man vad man gör hemma när:
Man pratar med Terror i telefonen, hon gapar om hur mycket sushi dom fått och hur mycket jag borde varit där.
Man får höra från annat håll (inte från brudarna själva, obviously) att dom river hela haket på Sogni.
Man får ett sms av Malin efter att jag frågat efter Lisas nummer, där det står: Kan jag skicka det imorn när jag är nykter?

En helt vanlig lill-lördag (onsdag) i Stockholm, inga konstigheter.


Lund

Om jag ska vara ärlig så vill jag bara att Oliver ska vara sjuk nu, så jag kan åka till Emelie och spela Wii. FETT kul. Sorry Oliver.

Kommentarer
Postat av: Bella

öööh, skriver Miras då ju, smarto :)

2010-01-14 @ 20:07:40
URL: http://schrickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0