Snödag

Fixa till det här ozonlagret nu då. Lite mer avgaser. Orkar verkligen inte med mer snö. Snart sätter jag på mig jeansjackan och shortsen. TROTSAR vintern helt! Som han på T-centralen som har shorts året runt. Vore nåt...

Till dagen då... Jag är helt stört trött nu efter en dag med jobb och träning. En väldigt bra träning vill jag tillägga. Varvar just nu ner med "I en annan del av Köping" helt jättekul att titta när dom dansar, dom är så glada. Snacka om att gilla livet. Tobbe är ju skön (han den arga) han ville så gärna dansa men det var liksom för töntigt så han dansade lite hårdare med sin partner och drog runt henne. Allt med en sur blick.

Nu har Bella åkt. Hon sitter just nu på flyget till Peking, hoppas att "Air China" är bra nu då, har ju inte hört så mycket fördelaktigt om dom. Haha.

Vad säger ni om den här insnöade bilen vid min busshållplats? Man får skylla sig själv om man väljer P-plats på det viset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0