Tjaeej.

Så ba Götgatsrunda igår efter jobbet med Coopeliten. Jag skulle ju hem och sova, för nu ska jag till jobbet igen. Fan hände? Jag glömde ringa Cillo, Ida och Terror också, skulle kolla om deras fötter var runda nog eller inte, fast jag tvekar inte en sekund. Inte när det gäller dom...
Sara vad har vi sagt om att hålla löften?!

Förresten så är det ju helt sjukt hur mycket ni kommenterar, hinner knappt läsa alla kommentarer. Kommer in som Niagrafallen!............................................

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är ju knäpp! När ska vi hänga? Har en film till dig också...

2010-01-07 @ 10:29:05
URL: http://fritzlovesyou.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi ska hänga nästa vecka?

2010-01-08 @ 11:31:30
Postat av: Frida

Låter bra. Hörs på phånen!

2010-01-08 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0