Hur känner du inför att...

... vakna (enbart kisa med ögonen) klockan 06.30 av något så vidrigt som en väckarklocka, snooza i en kvart, lunka till badrummet, duscha i koma, ha klädångest, klä på dig någon trasa ändå, ta en promenad till jobbet, inte möta en kotte på vägen - förstå att klockan verkligen är morgon, slå koden till ingången eftersom du ska öppna på jobbet (08.00), in i omklädningsrummet, sätta dig och glo i två minuter, byta om till jobbkläder, lunka vidare till kassarummet och där höra din chef säga "Men Sara är du här? Du börjar ju inte förens 11 idag!"

Jag beskrev precis min morgon.

Kommentarer
Postat av: skadeglad.. hanna

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag döööööör vad roligt!! Kan se dig framför mig hela tiden.. sitta och glo! hahahahh tuff luck my darling!

2010-06-28 @ 22:16:23
URL: http://tiffanykingdom.blogg.se/
Postat av: desiree

hahaha

2010-07-04 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0