Midsommar!

Kort sammanfattning: Dagen kunde inte varit bättre, vädret kunde inte varit bättre. Började med en (i och för sig jättejobbig) promenad till jobbet på morgonen med all min midsommarpackning. Sätter mig i kassan, tror att jag ska jobba till 15 (så skulle man inte det ;P;p;P;p) jag och Emlan fick sluta tidigare, hela två timmar blev det på jobbet. Vi blev så glada att jag råkade orsaka att Therese tappade en kunds bakelse i kondis. Inge mer med det. Själva midsommarfirandet började hos Sandra med sol och bad på altanen, fortsatt med rosé och grillmiddag. Efter supermiddagen beslutade vi oss för att ta oss till Adam, vi GÅR till Förmansvägen, väldigt duktiga ja. Hos Adam väntade mer folk med spel och roligt snack. Vid fyratiden bestämmer vi oss för att inta sängen och vaknar till ett väldigt stökigt hus i Gustavsvik. Nu en storstädning, några pizzabitar och en film senare är jag tillbaka på banan, imorrn är det jobb kl 08.00 och därefter träning.
Jag måste bara säga det igen, gårdagen kunde inte varit bättre. Tack alla!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0