0 toasters till ordet "slump"

På riktigt, Anders Eklund är ju den vidrigaste varelsen som finns. Det finns många vidriga personer i världen men han står nog högst upp på min lista. Idioten har ju åkt fast för Engla och Pernilla morden och nu har polisen kollat upp fler brott som han kan ha gjort sig skyldig till. I näst intill 400 av fallen har han befunnit sig på platserna flickorna och kvinnorna råkat illa ut (om man ska uttrycka sig så). Jag tror inte på slumpen när det gäller sånt här. Fatta vad han sitter inne på i sin tjocka IQ-befriade hjärna! Han har liksom klarat av att inte berätta om det här även fast han åkt fast. En riktigt vidrig människa. (Han har ju inte blivit åtalad för de här 400 fallen än, utan det är än så länge mina tankar.) Men han har fortfarande befunnit sig på platserna och kan "teoretiskt" ha begått brotten. En slump? Njaae.
Det här poppade upp i min hjärna när jag kollade på nyheterna nyss, folk sover... någonstans måste jag få ut det, eller hur?
Vidriga människor finns det och han är bara en i mängden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0