Vad sa du att du hade? -En jättebra dag!

Jag älskar verkligen svensk sommar, kan inte det vara typ det bästa som finns? Nästan då. Igår låg jag på altanen och solade, lyssnade på musik och älskade livet sen åkte jag in till stan för att möta upp Frida på en sushi i Humlegården, mega härligt. Efter det drog jag till jobbet, dödade några timmar i kassan sen kom Taxi Malin, vi åkte till donken med Coop tjejerna och köpte glass, självklart drive through. Det är tydligen tradition när man precis fått körkort... inget motorstopp för Malin, duktigt där! Glassen åt vi upp nere i Nacka Strand, ni vet där blivande prins Daniel hade en del av sin svensexa, för att komma i stämning till morgondagen tänkte vi (eller för att det helt enkelt är fint där nere. Välj själva.) Hur bra dag? Superbra dag!

  
(Klaga inte på mig, bilden på Frida är stående i datorn, klaga på blogg.se keej?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0