"Fan vilken lång text men jag läser ändå"

Här är jag igen! Jag är lite borta i huvudet, vet inte riktigt vad det är för dag idag. Eller i morse hade jag ingen direkt koll, jag sa till Lova att det INTE är gröt på dagis idag för det är ju tisdag! Jo men visst va, tisdag. Idag åker jag till Uppsala för RM i cheerleading så det vorde ju bra om jag är med på att det faktiskt är fredag idag. Dumjävel. Men det kan ha att göra med att jag var ute och slirade på stan i onsdags. Himla kul hade vi. Trion Sara, Cillo, Ida klingar bra när det gäller utgångar. Först Utecompagniet sen Sogni, hälsade på Alex o co på Ego och avslutade på White. Även om vi hade stört kul under kvällen var det typ roligare på hemvägen. 
Vi blev vittnen till en liten incident på Mc Donalds, ganska obehagligt men ändå underhållande. En kille var lite-jätte dum i huvudet (eller så kan du kalla honom rasist) "disskuterade" med en annan kille, den andra var bara smart och filmade allt samtidigt som han gav motargument som resulterade i att den lite-jätte dumma killen "dribblades upp på läktarn" som man hade sagt på fotbollsspråk. När vi fått nog av donken ser vi att dumingens kompis blivit arresterad av polisen. Det finns ju så härligt fina killar här i Stockholm nattetid. NOT!
Vet ni vad vi får för oss sen? NEJ, men vi känner att en tågresa hem inte skulle sitta fel, något som vi inte gjort sen... typ vet inte. Det var också himla kul, på vägen går vi förbi typ tvåtusen tjejer med sovsäckar som bildat en lång kö utanför Sergelbion, vi var tvungna att fråga vad de höll på med.
"Vad håller ni på med?"
"Vi köar för gratisbiljetter till Twilight presskonferensen."
Då kunde jag inte hålla mig längre. SKOJAR DOM MED MIG, jag kunde inte hålla mig för skratt. De här tjejerna (även enstaka killar) sitter alltså på Sergelgatan (typ den äckligaste gatan i stan) med sovsäckar ett helt dygn för att få gratisbiljetter till en pressgrej för Twilight. Men de erkände, de sa sjävla att de är dumma i huvudet. Det var ju skönt att vi slapp intala dem det. Så det roade vi oss med på hemvägen, Cillo ställde sig längst bak i kön och försökte få det att kännas värt... men det sprack rätt snabbt. Det gick liksom inte framåt. Det roliga var att berätta för människorna längst bak i kön att "bara så ni vet så är det typ tvåtusentrettiosjutton personer före er. Bara så ni vet liksom. Kan vara skönt att höra" Stört bra kväll!
Nu ska jag lägga mig på altanen sen packa inför Uppsala, vi hörs på söndag när jag kommer hem.


Mina två vapendragare. 

Kommentarer
Postat av: cillan

HAHAHAHHAHAHA jag tro jag dör!! så stört kul! lav ya!

2010-07-05 @ 01:11:57
URL: http://cillosdagbok.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0