Grattis, gratis peeling.

OKEJ jag har precis peelat ansiktet, ofrivilligt. Vägen hem från jobbet var ett skämt. Jag och Andreas gick slalom för att det var så mycket snö på vissa ställen och halt på andra. Vad hände? Jag fick lite vårkänslor när det blev två plusgrader! Vårkänslor av TVÅ plusgrader, det är fan illa. Har jag inte sagt att vi måste åka mer bil?!
Något som jag också har hunnit med idag var att städa och gymma. Det var skönt måste jag säga, men jag borde inte ha använt mina annars så sköna cheerskor för jag fick två blåsor på fötterna. (Måste vara för att jag sprang så oerhört fort och så oerhört länge på löpbandet.) Jag har typ aldrig fått blåsor förut, ska man låta dom vara bara? Känns ju lite obehagligt.

Imorn är det dubbelträning som gäller, cheer alltså. Först fabestos och sen eagles. Det går bra nu vill jag lova, det känns skönt!
Jag tänkte lägga in lite bilder som tagits på senaste tiden, sånt som man inte orkar lägga upp annars, men det får bli imorn. Sorry alltså, men jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0