Hard work work, hard work cash.

Ja men jag tänkte att jag skulle uppdatera bloggen först igår kväll men kom fram till att jag inte orkade efter träningen. Orkade knappt gå upp för trappan och det är RÄTT irriterande efterom jag har mitt rum där uppe (sängen som var målet.) Sen var det ju hiiimla skönt att man skulle börja jobba klockan 16 idag, då kunde jag vakna i bra tid, dra iväg det där blogginlägget som uteblev igår och löpa ner till gymmet innan Coopet.... Fick hålla den tanken lite, för klockan nio ringde dagis som ville att jag skulle jobba, Hanna var sjuk. Det var bara att skita i beach 2010 och istället tänka att man kan bränna deg med mycket kneg. Kastade in den rosa La Costen liksom.
Nu har jag landat från dubbelt jobb, imorn är det dagis igen sen ska jag träffa Nickepicke och kanske Joshinoshi som jag inte träffat på ååååår, Malin ingår där också. Men känner att jag träffar henne en aning oftare.

VILL NI VETA VAD JAG DRÖMDE? Att jag var med i ett värdetransportrån! Det var sjukt spännande men läskigt, jag sköt med jätte stora pistoler och hamnade i en hiss på Mariatorget, sen åkte jag taxi hem. (Smart med taxi när du begått ett rån, men har man cash så har man.) Det är bara att anlita mig om ni ska göra ett rån, jag veet ju hur man går till väga...
Undra om jag drömde det för att jag är pank för tillfället?

(Är bilden ett montage från en av Johan Falk filmerna? Ja.)

Kommentarer
Postat av: Malin

Känns som att vi ändå lärde oss något på medialektionerna, go photoshop! (eller paint?)

2010-03-11 @ 11:50:54
URL: http://malti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0