Packa pappas kappsäck.

Jaha hörrni, DM snart. Någon som förstått det? Nu ska jag packa inför helgen. DM är visserligen i Kistamässan men ser det ut som att mina chicas bor nära mig eller? NEJ. Så jag blir en haningebo nu, (som att jag inte brukar hänga där 4567 timmar i veckan.) Jag glider till jobbet imorn 07.30 med hela mitt liv i en väska. Känns lite halvt jobbigt att ha dräkten liggandes i en väska när jag jobbar på dagis. Tänk om något barn skulle få för sig att rota bland personalens grejer, hittar dräkten och tänker "Åh, tjusig. Den pimpar vi lite med sylt, färg och snor!" Ska titta till trunken var 5e minut.

Okelydokely fredag: Först jobb, sen åka runt halva jorden för massa skit och sist träning. Okej, sist av allt blir det mysmidag med tjejerna, Idas pappa står för kockandet. NICE.
Jag vet inte hur jag ska hinna med min dag imorn, men jag lyckas ju alltid få ihop det på något sätt. Varför skulle det då brista imorgon? Nej juste! Snart fyller pappa år också. På söndag! Mycket att tänka på.

Måste vidare till packandet nu, här blir inga barn gjorda.

Kommentarer
Postat av: Jos

Sara miras wardell! Det är bara speciella som får denna vip-behandling. Å schjälvklart är du en av dem ;)

2010-03-26 @ 04:27:33
Postat av: Bella

Alltsa, jag hoppas for guds skull att jag far ett sms eller ett samtal efter prisutdelningen pa lordag. Annars tycker jag du ar lite taskig nar jag skickat ett sant fint vykort och allt. Men jag passar pa att skriva det pa facebook ocksa, man vet ju aldrig nar du hinner lasa detta

2010-03-26 @ 08:23:20
URL: http://schrickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0