Vad göra?

Vad gör man när man är ledig? Imorgon jobbar jag nämligen inte och det känns ju himla ovant. Jag ska börja med att lämna Lova på dagis och sen dra en powerwalk. Märkte sist jag lämnade henne hur skönt det är att promenera på morgonen, hade bara inte rätt kläder då. Efter det får vi se vad dagen erbjuder, på kvällen ska tjejerna hem till Hanna G och sen blir det schlager. Kaaaanske joinar. Lite tjej-gossip är ju aldrig fel.

Vet folk vilket parti man ska rösta på? Jag gjorde DNs val-test, förstod typ hälften av frågorna de skrev. Tur att man är en aning insatt i andra då... Sossarna vill ju exempelvis att man ska kunna lämna in tvätt mm på T-centralen på morgonen och sen hämta ut det efter jobbet, få färdig frukos och barnpassning (för företagare) Tönterier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0