ALLA HJÄRTANS DAG HETER DET NOG

Kul dag jag har haft då. Den här dagen som är så hiiiiimla speciell. Först jobbade jag, precis som alla andra dödliga. Efter det blev det familjemiddag följt av gymmet för mig och Oscar. När vi kom dit fick jag en chock, det var ju inte ens halvfullt, vilket det alltid är på måndagar runt 19 tiden. Bara massa träningsnarkomaner a la Hanni... och så jag. När jag stod på cardiomaskien och tänkte kom jag på det. Juste, det är alla hjärtans dag idag. Haha så speciell var den dagen för mig i år. Jag dissade till och en myskväll med tjejerna hos Emlan för att jag var så trött efter gymmet och ska upp tidigt imorrn. Tänker man efter kanske man borde träffat sina nära och kära ändå.
Fast äh, jag älskar ju dom lika mycket varje dag. Det spelar väl ingen roll vad dagen heter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0