GOOD NEWS

Mina vänner, jag har fått reda på nu att min handled tydligen KAN bli som vanligt igen. Det kom inte en dag för tidigt... eller typ två år för sent. Jag blev helt chockad när doktorn svarade på min fråga "vadå, så du menar att min handled kommer kunna bli bra?" "Ja?" Som om jag var den dummaste personen i världen. 
SKÖNT! Men det känns fortfarande som att det typ är omöjligt, men men.

Jag har inte sagt det till er här. Men den där grejen jag var lite nervös för (ni är några som vet) gick jättebra och jag ska på en ny grej snart igen. Efter den avgörs det.
Först var vi tydligen 200 personer, sen blev vi fyra och nu två...

Nu ska jag dra mit mot jobbet och sen gymmut med Hanna!
Snygga Hanna i Ho Chi Minh tunnlarna, Vietnam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0