TORKA

Tänk inte på hur jag skriver idag, tänk på hur trött jag är och egentligen (sorry) hellre skulle slippa skriva... för tillfället.

Något som jag däremot haft ork till är att lägga upp lite bilder från Asien på facebook, där får ni spana lite. Dock är det svintråkigt att det är så många av mina bilder (och alla roliga filmer) som har försvunnit. Jag hade med mig kameran typ överallt och dokumnterade alla våra speciella äventyr. En aning irriterande.

Helgen bestod i princip bara av kompisar. I fredags var jag med tjejerna, både Cillo och Frida har ju fyllt år inom kort. Sen mötte vi upp af Kleen o co ute för att fira hennes födelsedag också. Lördag- middag och snackkväll med kollegorna hemma hos Micke. Mycket trevlig kväll som måste göras om snart!
Söndag- kusinerna sen träning. Jääävlar vad vi kör på högsta växeln nu. Jag snackar både om Fabest och Eagles. Nu är vi hemma igen. VM i april blir minst sagt spännande!

Bjuder på något jag drömmer mig tillbaka till.

Kommentarer
Postat av: gini

Gott det ser ut!

2011-02-21 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0