WHAT DOESN´T KILL YOU MAKES YOU STRONGER

Då var helgen över. Det blev ett guld till Fabest och silver till Eagles.
Och om tävlingen var den konstigaste jag varit med om? Jo tack, check.
Inte nog med att jag sitter på bänken istället för att stå på mattan. Mitt i Eagles program under tävlingen stängs musiken av och tjejerna blir tvungna att räkna sig genom progget. På grund av att det fick vi köra en gång till för att få så rättvisa resultat som möjligt. Då gick det bättre men tjejerna var såklart helt slut och vi missade en pyrre plus några volter som satte i händeren. På det även ett 10% avdrag. Men vi gjorde verkligen det bästa av situationen och silvret var vårt! Skönt!

Nu ligger all fokus på VM i april och efter det ska vi komma tillbaka starka som attan till SM. Det vill jag lova!

Eagles förträning (som alltid lyckas gå smärtfritt) får ni här! Och grattis Dragons.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0