JAG ÄR TILLBAKA

Tillbaka i Sverige och tillbaka till vardagen betyder också tillbaka till bloggen. Jag hoppas att ni har följt min och tjejernas resa på asienpinnar?! Resan har varit ovärderlig på alla sätt. Vi har lyckats resa ihop ett minne för livet.
Jag ska försöka komma igång med alla bilder så att ni får ta del av mer men först ska det gamla USB minnet genomgå operation "ta bort allt äckligt virus".

Igår var det släktträff hos farmor och farfar för att fira deras födelsedagar som var igår och idag. Grattis! Skönt att träffa släkten igen och prata ikapp månaderna. Efter det åkte jag mot Kungsgatan och Bellas pappas kontor för att förfesta med, vad jag trodde, typ bara henne. Cillo skulle ju inventera, Frida skulle ha träning och alla hade ursäkter för att inte parta. När jag kliver in genom dörren möts jag av massa tjut och YES där stod tjejerna! Snacka om att jag blev överraskad. Riktigt trevlig förfest med mat som Cillo lagat. (Hon verkade ha fattat hur mycket jag suktat efter skagenröra.) Sen gick vi tio meter bort mot Amba för att sedan sluta på Söder där i stort sett hela Nacka var. Grym kväll och tack för allt!

Idag ska jag rensa i mitt rum och sen mot Eagles träning. Nyfiken tjej. Japp!


Ko Tao, Thailand

(och juste, kul att jag var tvungen att byta lösenord för att jag inte kom ihåg mitt gamla...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0