VARDAG

Då var det första jobbdagen på fyra månader och ja, jag vaknade flera timmar innan klockan skulle ringa. Så har jag haft det varit hela veckan, vaknat sjukligt tidigt. Att vakna pigg som en ärta klockan 05.50 är ju inte riktigt normalt. Men jobbar man på dagis passar det ju perfekt, hoppas nästan att jag fortsätter såhär...

Att jobba är inte det enda som är nytt för mig efter fyra månader, ikväll ska jag även träna med laget. Får se hur farlig jag blir som reserv, maha! En USA resa väntar i mars. Äntligen ska vi få komma iväg till den där jääädra tävlingen VM! (Ta i trä så att det inte händer något den här gången också!)


Min favorittröja från Vietnam är på. Mr Bean är kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0