46 årig trummis söker band. Eller?

Jag och Bella tog en rejäl sovmorgn idag. Grymt skönt och grymt välbehövt! Gårdagskvällen blev väldigt lyckad måste jag säga. Högst upp i södra kungstornet vankades det party med pölsemannen korv, mycket folk och liveband. Jag och Bella representerade sprithörnan och chipsskålarna, där skulle det vara välfyllt under hela kvällen. Sent in på småtimmarna hände det en rolig sak, Björn (Bellas pappa) puttade iväg trummisen, satte sig bakom trummorna och brörjade spela låtar med bandet. Det som var extra roligt var att han rockade, minst sagt. Första gången på 25 år var det, folk fick meterlånga hakor... Jag och Bella tittade på varndra med stora förvånade ögon och började filma det hela. Får lägga in en snutt på det senare. Efter kalaset drog vi ut med Bellas bror Andreas + kompisar och bandet. East var stället som blev invaderade av oss. Även det blev lyckat.
Lykad kväll, lyckad natt, lyckad sovmorgon. Nu får vi hoppas på att det blir lika lyckat på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0