Äntligen

Biljetterna betalda och klara. På torsdag ska jag och min bror se THIS IS IT. Jag längtar sjukt mycket!

 

Juste glömde ju berätta vem som handlade av mig igår igen. Min och Malins FILF, jag hade längst kö men självklart valde han min kassa, som alltid. Jag hade skrivit ut namnet om situationen inte var den att hans kompis dejtar en viss människa. Sööörry. (Nästa gång skriver jag mitt nummer på kvittot, HA.)

Min kusin Jacob är rolig: "SARA KOM IN TILL STAN OCH FIRA AIK MED MIG, KOM TILL AMBA NU!! DE HAR BOKAT HELA AMBASSADEUR, TA MED DITT GÄNG. HÖR AV DIG NÄR DU ÄR PÅ G" Klick.
Jacob är alltså AIKs största supporter sedan han var två år gammal, eller fan. Han föddes ju med en AIK halsduk. Det är okej att vara så taggad då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0