Bella 19 öör nu!

Jag hittade mina älsklingar till skor igår. De fick bli offer för färden till Bella också. Jag säger såhär: Liiite onice att donnorna inte var lika sköna som snygga. Men vad gör man? Man går i skorna ändå. Inge mer med det liksom.

Det var riktigt roligt igår. Folk klampade in fram till 00.00 då vi sjöng för barnet. Per var nog roligast, när vi sjöng alltså. Sen tar han nog några andra pris också, men skit i det. Jag gav honom ett glas "bakis" till frukost, frågade om han ville ha vodka i... tydligen inte så populärt. Emelie var galnast. På alla sätt tror jag. Roligt.

Nu ska jag snart dra mig mot träningen, fan vad jag hatar söndagar när det gäller kollektivtrafiken. Tar typ 30 år att komma till Haninge, jag lär vara rätt rynkig när jag kommer fram. Jobbigt.




Det är ju idag som är hennes riktiga födelsedag. Så GRATTIS BELLA!

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHA alltså peeeeeeeeer är ju fan för rolig på den här bilden

2009-11-08 @ 14:05:21
Postat av: Anonym

Låt mig vaaa! jag var inte galnast haha.

2009-11-10 @ 19:04:09
URL: http://dodlarn.blogg.se/
Postat av: emelie

Låt mig vaaa! jag var inte galnast haha.

2009-11-10 @ 19:04:18
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0