Dagismode.

Eagleso och Fabesto är ju typ rätt grymma, men det har jag redan konstaterat tidigare. Ingen nyhet.


Idag när jag hämtade Lova från dagis, innan jag hetsade iväg på träning möttes jag av en väldigt glad flicka. Hon hade hittat denna t-shirt i hennes garberod i morse och sa tydligen att hon "SKA ha på sig den på dagis." Bara för pappa att hålla käft och lyda.
Det första hon sa när jag kom var "Sara visst går du på cheerleading?" Jag funderade på hur det kunde vara det första hon tänkte på när hon såg mig, men svarade "Ja det vet du ju". Då sa hon bara "Ja och jag också." (Vilket var fel för hon går på gymnastik, min plan är ju att hon ska bli nya Veronica Wagner och sedan KANSKE dra en cheervända.) Men jag lät henne tro det, orkade inte argumentera mot denna envisa tjej. När vi kom hem och tog av ytterkläderna förstod jag varför hon ställde frågan på dagis. Då såg jag den fina tishan hon hade på sig. Här vare gratis reklam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0