Drömmar är rätt roliga. Mindre kul när man vaknar.

Jag drömde att Spanineligan (jag, Cillo, Hanna och Sibel) var i USA hos Hanna. Vi var på ett stort vattenland och hade roligt. Vi åkte en rund grej som man blir dyngsur i. Jag filmade det hela (som inte har vattentät kamera) och Hanna stoppade undan sin (som har vattentät kamera.) Men hon tog några bilder innan det stora vattenfallet kom, fina bilder. Efter att vi blivit genomblöta satte vi oss ner för att äta på ett korv med bröd ställe på vattenlandet, även fast ingen av oss ville ha korv med bröd. Det var bokstäver som "Ä" med i namnet på restaurangen. Säkert för att locka hit turister, tänkte vi sådär smart. Min bror var även med då av någon konstig anledning. Hanna gick för att kolla om det fanns något bättre ställe att äta på.... Typiskt hanna. Men hon gick utan mobil, mindre typiskt.
Sedan kom vi till frågan "när ska vi åka in till Alicante och shoppa" (en typisk fråga när vi var i Spanien i somras eftersom vi alla gjorde av med ca 8000kr var på våra shoppingrundor. Nu fick jag ont i magen) Det enda vi kom fram till var att Cillo inte skulle läsa busstabellen och att vi nog skulle ta en taxi hem. Så vi började räkna pengar. Sibel lackade för något då, men det är oklart vad det handlade om. (Kanske någon Johnnybooy, vem vet) Vi hamnade på en fest på stranden, vi fyra i järngänget. Det var inte vilken fest som helst, utan där sydde de upp våra kläder och ändrade dem så som vi ville ha dem. Det var alla kläderna vi köpte inne i Alicante. Mycket praktiskt.

Ni vet, man hoppar väldigt mycket i drömmar. Därför blev det här ett lite osammanhängande inlägg. Men tre saker vet jag nu. Det är att jag vill till USA dirr, att jag längtar tillbaka till Gran Vista och att jag vill att Hanna ska komma hem NU!

Här är några bilder från i somras.













Spanien 09 - så okornigt det kan bli.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååååååå jag vill åååsssåååå!!!! :D massa kääärlek!

2009-11-05 @ 17:07:49
URL: http://rosarosettens.devote.se
Postat av: Sibel

hahhaha shiet saara. nu saknar jag fanimej till och med gånvägen till stranden. miss miss miss babes<3

2009-11-06 @ 02:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0