Estocolmo

På tapeten idag var det shopping. Några klädesplagg, smink och en ring rikare blev jag, Malin några fler... och några hundra... eller tusen kronos fattigare också. HA.
Jag älskar att shoppa när det är mörkt ute, helst ska det snöa också. På min bild såg det ut att snöa. Önskebild. Egentligen var linsen rätt smutsig eller så var det regnet. När det börja närma sig jul är det wuuuunderbart i Stockholm med allt som är upplyst och julpyntat (det kommer och jag längtar). Juste så träffade vi Mickan också, helt otippat. Kul!
Imorn ska jag träffa Frida, som när jag tänker efter är min äldsta vän, det var btw hon som fick in mig i den här cheervärlden från gymnastiken... den jävlen. Nää jag är stört glad för att jag hamnade här, hos mina örnar.


Himla dålig bild, men Malin blev ju snygg.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, vad har man ställt till med liksom? Haha, nejdå. Du är bäst.

2009-11-17 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0