Fan, kung i baren bah!

Nu börjar dagen. Jag och Malin ska snart bege oss in mot city. Grejen med stort G för idag är Bellas födelsedagskalas. Ska bli riktigt skoj, just nu känner jag inte att entusiasmen flödar för att skirva. Känner mig mer stressad, måste vara hemma kl 15 för att passa Lova i några timmar. Idag ska mamma och pappa se Winnerbäck, kul för dem säger jag till det! Kul. Jag och Oscar skulle då passat Lova under kvällen men nu poppade ju Bella upp med ett kalas så Oscar får ta det själv under de senare timmarna, även fast han är sjuk. Sorry.

Slutsnackat. Upp och hoppa!
BY THE JÄVLA WAY... Imorn är det träning!


Tagga till. Allsång på skansen alltså... kan vi inte få sommar igen nu på en gång? Snällaråh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0