Hinner inte skriva en rubrik.

Jag har fått en jätterolig och otippad nyhet idag. Jag måste bara kolla om den verkligen stämmer innan jag börjar grubbla på detaljerna.
Idag såg jag This is it. Amanda tipsade Malin om en bra hemsida för filmer, som i sin tur tipsade mig. Shiiirre, där fanns den. Filmen får 9 stjärnor av 10. Den var fantastiskt. Nog om det.

Nu när jag är halvt på g till jobbet kom jag på vad det var jag egentligen skulle göra idag, jag skulle sy upp några byxor... fasen också! Hinns inte nu, får bli imorn. Då jag antagligen också ska ta vaccinsprutan. Läskigt. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Frida

Förjävla bra nyhet. Synd att det inte låg så mycket sanning bakom det hela bara. Bättre lycka nästa gång.. haha VA?

2009-11-11 @ 23:09:19
URL: http://fritzlovesyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, era jävlar alltså! (Men jag trodde egentligen inte på det)

2009-11-11 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0