Jobba dig uppåt, eller båta dig nedåt. (Österut)

En guldpeng till den som kirrar rubriken.
-----------------------------------------------------------
Bra jävla nyheter för mig när det gäller jobb och träning nästa vecka. Jag säger såhär: HADE INTE KUNNAT PASSA BÄTTRE! Jag älskar min chef, hoppas det fortsätter såhär!

Imorn drar mina homies på kryssning, "rhodoskryssning" skit töntigt verkligen. Vem vill åka på det liksom? Eh, inte jag! Jag tar hellre Malins jobbtider och blir rik.
Aja men ni får ha det så kul då. Snälla, kolla vart alla livbojjar finns på båten innan ni spårar. SÅ bra är ni inte på att simma med alkohol i kroppen...

Jag och Malin skulle egentligen sett Magnus Betnér på Norra Brunn, men det sket ju hon i. Jävla as.

Bild på fyllon. (Eftersom det inte går att lägga upp en på bloggen för tillfället.)




Kommentarer
Postat av: Malin

1. Jag vet rubriken. Ge mig guldpeng!

2. Jag sket väl inte i Betner? Det var väl jobbet som sket på Betner?

3. Bilden är ju underbaar! Det är så imorgon!!

4. Sara, jag kan knappt simma utan alkohol i kroppen.

2009-11-12 @ 02:27:55
URL: http://malti.blogg.se/
Postat av: Bella

hahaha, det här kommer bli så jävla roligt. Jag lovar att filma när malin hamnar överbord :)

2009-11-12 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0