Kalkon och kanon...

...känner jag nu. Jag skulle ju sett This is it idag. Men min bror blev lägligt sjuk, så nu ska vi inte gå på bio. Uppförsbacke. Min enda lediga dag på hela veckan. Tack Oscar! Jag som har längtat efter den här dagen hela veckan, men men. Den går en vecka till, ellerhur? Det var väl förra torsdagen premiären var?
I detta elände kom Bella med en superbra karamell. Vi ska jobba på hennes pappas företagsfest ikväll, som vi gjorde förra året. Riktigt kul var det. Jag slipper göra av med pengar och tjänar några guldslantar istället. Nedförsbacke.


Lets goooo!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Sista dagen idag tror jag... :/ dom sa att den skulle gå i två veckor, men verkar ha ändrat.

2009-11-05 @ 22:20:59
URL: http://mieela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0