Långt hår? Varför det?

Ni har hört det här med att man får längre hår om man har håret uppsatt i tofs? (självklart i en längre period?!) Det har iaf jag fått höra av mormor sedan jag var liten. Nu har jag fan haft det uppsat skit länge, men händer det nåt? NEJ. Ni som känner mig vet att mitt hår växer ungefär i samma takt som en nakenkatts. Jag tror att jag har kommit på varför. När jag var liten hade jag aldrig tofs, jag kunde knappt ha tofs eftersom mitt hår var en varian av nordiskt affro. Längre period kanske menas med flera år, typ hela mitt liv...19 år.
Frisör Alexandra får rycka in med något bra! Mitt hår har nått "längsta möjliga" gränsen.
Vem behöver långt hår när man kan ha, det härliga ordet, lagom långt hår?


Daniel Lindström, perfekt att jämföra med mitt "barndomshår". Tänk er bara en aningen längre (faktiskt) och blondare. Tofs? Tveksamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0