"Man mår som man förtjänar"...

...Är inte rätt uttryck åt mig idag, inte när det gäller vaccin. Jag höll på att dö inatt för att jag typ inte kunde se och hade hundra graders feber. Jag låg till och med och tänkte på vad tråkigt det skulle bli om jag inte skulle kunna träna idag, att jag skulle behöva smsa alla i fabest, Karro. "Nar skulle jag göra det? Jobbigt". Dubbelträning liksom. Men nu mår jag bättre, ska dra i mig en till alvedon snart tänkte jag. Skönt att jag kunde somna om efter att jag vaknade halv 7... rääätt jobbigt annars.

"Vem vare som tappa(de)? Den som tappa ska få stryk!" Kan mycket möjligt bli min kommentar under träningen. (Jag kommer antagligen inte vara en superpassare, kommer antagligen fly hallen om någon tappar ett bygg. Min arm mår inte helt bra idag..)

Jag förtjänar att må bättre, helvete. Men det kommer. Vill man bli bra, får man lida pin... eller nåt.


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHHAHAHA "VEM VARE SOM FUCKING TAAAPPA"!!!!!!!!!! nya uttrycket hahahaha :D

2009-11-15 @ 05:51:37
URL: http://rosarosettens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0