Natt då, snart.

Då var man hemkommen från jobbet (ja, det var några timmar sen), släkten har dragit och vinboxen är mer än slut. Idag kom Thomas Bodström och handlade, kön stannade upp och allas blickar vändes mot honom. Undra hur det känns, där går han och ska handla med sin son och får en hel affär att tyyyp tappa andan. Shiirre hörrni, det är ingen profet vi pratar om... 
Jag gjorde tydligen världens tabbe när jag tog in min kassa för att räkna den och gå hem för dagen. Inge mer med det. Fan också. Malin du skulle sprungit in i kassarummet och varnat mig, sagt att jag måste sätta mig igen eller nåt...

Nä, film eller? Ska se vad bror min har för sig där borta. Imorn är det träääning och jag har mer ont i min arm idag än igår. Que fucking pasa?


Åhus i somras. Jag vill bara dit nu.

Kommentarer
Postat av: häänsson

haha menart! klockan kaaanske läggs ut senare ;) gäller att hålla ögonen öppna! ;) purrepåre älskling!

2009-11-15 @ 05:45:09
URL: http://rosarosettens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0