Smarta Aftonbladet.

Det är kul det här med rubriker och kvällstidningar. FASEN vad de tjänar på att knorra till rubriker. Tänker på det med Erik Hamrén och Zlatan. Att han jämförde Zlatan med en häst och sa att han bara ville ha motiverade spelare i landslaget. Två poängteringar. Första: Det han sa var att han inte ville tvinga någon till att spela och vill inte övertyga spelare att spela matcher om de inte är motiverade själva. Enligt mig är det något bra. Andra: Han använde sig av ett ordspråk som han tydligen brukar säga, "Du kan leda en häst till vattnet men dricka måste han göra själv." Även det är något bra enligt mig, ett klokt ordspråk. Ingen människa vill väl ha med en omotiverad människa i ett team?
Jaja, jag tyckte bara att det var lite kul att lägga situationen till rubriken och hoppas att Zlatan fortsätter spela.

Från det ena till det andra. De flesta vet att jag är väldigt svag för det här med att ta i trä när man sagt något som kan förvärra en situation. På träningen slängde jag ur mig att jag väldigt sällan är sjuk och att jag har bra immunförsvar... VARFÖR i helvete tog jag inte i trä då? Nu är jag förkyld och låter som en fågel med klädnypa för näbben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0